Tända ljus och te

Klockan ringde 13.00 och jag har faktiskt legat och kollat i telefonen till 15.00 i sängen. Klev upp en sväng och fixade mitt ansikte lite och gjorde sen ansiktsmask. Har haft mens nu så ansiktet är inte så vackert och behöver lite hjälp. Försöker dricka mycket också för att funka hyn inifrån är det bästa och jag ser piggare ut och påsarna under ögonen blir mindre när jag sköter mej. Tog lite olja i ansiktet och gick och la mej i sängen igen. Jag tror att jag somnade så fort jag la mej när jag kom hem, så trött...

Nu har jag gjort en kopp te, tänt lite ljus och kollar på Youtube. Vet inte vad planerna för kvällen är. I morgon jobbar jag vid 15 så vi behöver inte sova tidigt precis. Nu tänker jag i alla fall bara sitta och ta det lugnt och återhämta mej så man är redo för 4 pass i rad efter detta. Just nu längtar jag verkligen till onsdag och torsdag, mina 2 första helt lediga dagar i rad på jag vet inte hur länge. Och jag jobbar nästa helg med men sen har jag i alla fall 2 helger som jag inte jobba något pass. Jag längtar🙏


Kommentera här: