Shoppingen

Jobbade natten till idag och hade en ny kille med mig, gick bra! Lite trött mot slutet eftersom jag inte jobbar så mycket natt längre så man är lite ovan. Och nu har jag inte nätter kvar detta året som det ser ut för tillfället! Jag har fått mer morgonpass och jag är jättenöjd med det :) 
 
Men till det som jag egentligen skulle skriva om - shoppingen från förra veckan! Ögonskuggspaletten har jag redan lagt ut men hittade lite annat skoj också. Detta är saker som jag har tittat på innan som jag velat ha och inte någon sista minuten impuls typ. 
 
Världens goaste jacka!!! Var inne på Gina Tricot för ett par veckor sen och var tvungen att klappa den haha och sen dess ville jag verkligen ha den. Kostade 299:- men tror det var 25-30% på den så blev billigare! Hade den på fest i lördags och även min nya ögonskugga och vilka komplimanger jag fick! Köpte den i beige just för att jag oftast har svarta kläder på mej :)
Ett puder från Make up store. Köpte ett för 7 år sen och jag har kvar det... Illa jag vet. MEN den har inte varit öppnad alls och den luktade precis som den ska så har använt den i ett år nu eller något. Just nu är detta mitt favorit puder tillsammans med ett från Loreal tror jag det är - Fit me puder. Så det var dags att köpa ett nytt för detta är snart slut med. Tror det kostar typ 250:- egentligen men var 30%
När jag var inne på KICKS och köpte ögonskuggan så köpte jag även den här Contur paletten från Smashbox. Vet inte vad dom här kostar egentligen för det var 25% så det kostade lite över 700:- för båda. Det var dyrt och jag dog en smula men har även kollat på den här paletten i ett par år. 
Nytt läppstift från Make up store. Fuzzy heter den och den är lte brunare och kallare i tonen så det är kanske inte passar mej 100% men beroende på sminkninge kan det se riktigt bra ut :) Tror detta kostar 185:- egentligen men var 30%. Favoritläppstift är ändå Faux från MAC.
 
Den här scruben är en favorit! Detta är den 3e jag har köpt nu haha. Använder varje gång jag dushar och man blir så len! Kostar 150:- bara på The Body Shop
 
Ny kalender för 2019!
 
Världens godaste te!!! Mambo Jambo. Låter som knark haha men är vanligt te ;) Köpt detta i massor sen jag fick det i julklapp av Robins föräldrar för kanske 3 år sen? Eller är det 4?
 

Kommentera här: