New baby

Jag glömde skriva innan att jag var ute och shoppade med Linda och mamma och Ellie i fredags på Black Friday! Köpte lite saker faktiskt men det kommer inte bild på det idag. Utan idag vet ni!! Idag kommer en bild på en sak som jag velat ha sen den kom ut och samlade mod till mig och köpte i helgen ocksp! 
Fick hoppa in och jobba lite på lördagen så sprang in till Kicks efter jobbet och bestämde mej för att köpa den här:
 
Har som sagt velat ha den här ett bra tag och dom hade 25% rabatt på smink i lördags så köpte denna och ett countor kit också från Smashbox. Jag kommer fota det jag köpte den helgen men jag vet inte när. Jag testade faktiskt den här samma dag och den var riktigt bra! Jag sov till och med med den hahah och det satt bra även på morgonen ;) Sen kanske jag inte fick till sminkningen som jag ville eller så men ändå. Den var betydligt mer pigmenterad än vad jag hade trott haha. 
 
Haha jag satt hemma i måndags och testade en annan sminkninge med denna och jag blev mycket nöjd med. Dom här bruna färgerna framhäver det gröna i mina ögon och det gillar jag faktiskt. Ska testa mer en annan gång när jag inte har något planerat. Rätt bra att kolla hur dom olika kombiantionerna funkar med varandra och se vad jag passar i. Ska testa en riktigt mörk en dag för jag tror jag ska ha det på den stora vinterkonferensen i januari sen. 
 
Som sagt så kommer det bilder på det jag köpte på både fredagen och lördagen en annan gång sen :)

Kommentera här: