Ledig onsdag

Idag är jag helt ledig (och imon) och jag minns knappt när jag hade 2 helt ledgia dagar sist, skönt! Jag har fixat lite hemma och varit på gymmet en gång, ska dit om 2 timmar igen och köra ett nytt pass. Hängde lite hos pappa också och gosade med kissarna :) 
 
Jobbade igår och i måndags och det har inte varit en bra vecka känns det som, vet inte varför... Jag var faktiskt och tränade efter jobbet i måndags med mina kompisar i stan och det behövdes. Träna är mitt sätt att komma på andra tankar. Förutom när jag tränar själv ibland för då kan mina tankar spåra eftersom det bara är musik i öronen och inte någon som pushar och säger vad jag ska göra. MEn jag behöver umgås med kompisar och andra människor lite ibland också, inte bara vara själv. Vilket jag älskar haha. 
Vi var väl på gymmet i 2 timmar i måndags. Det var bara jag och K först och sen ett tag senare kom M också så tränade vi ihop lite, eller mest dom för jag hade tappat all ork då. Det tar lite längre tid eftersom vi kör varannan gång och så så det var ju inte 2 timmar hårdträning direkt. Efter det körde dom tillbaka mig till jobbet så jag kunde hämta min bil och då fick jag reda på att det är begravning för min kompis jag skrev om sist på fredag. Jag, K, M och Linda ska dit i alla fall. Jag kollade med en annan kompis som umgicks mycket med henne under skoltiden också men tyävrr jobbade hon då så det gick inte.
 
Så jag har tagit ledigt på fredag för att kunna gå på begravningen. Jag vet inte om det är fel att gå när vi inte umgåtts på så pass länge och jag vet inte om vi visar familjen något stöd heller precis. Men vi vill dit i alla fall så det är planerat. Vet inte om vi ska ut och fika efter det sen kanske. Så man får lite glädje efter också. 
 
Men i mon är jag som sagt ledig och då står träning, blodgivning och Huseby julmarknad på schemat! Kommer bli mysigt :) Och sen jobbar jag på lördag igen! 
Min lilla älskling <3 

Kommentera här: