Förkyld

Har varit frisk i typ 2 veckor och nu är jag det igen, buhu... Eller ja, jag har varit förkyld i en vecka nu så det börjar ju bli bättre men jag har inte skrivit här på länge nu. Vad har hänt sen sist?
 
Jag har inte skrivit på 2 veckor ser jag så vi kan gå igenom lite kort. 
Jag har varit på begravning för min kompis. Det var riktigt fint och sorgligt. Gick dit med syrran + två andra kompisar och sen gick vi och fikade efter. 
Sen jobbade jag helgen och då hände inte så mycket kul.
 
Jag har myst lite med Lindas barn, var med Ellie på gympan och hon valde att jag skulle vara den som var med henne under passet. Linda frågade henne, man blir ju lycklig när lillan vill att moster ska va med<3. 
 
Jag har tränat lite och jobbat en del. Pappa har opererats och legat i Lund i nästan en vecka men idag kom han hem igen så förhoppningsvis går det bra nu så han slipper att åka ut och in från hjärtintensiven. 
 
Jag har lämnat blod också - duktig ör jag !Kanske har fått en kollega att börja med det också så det känns jättekul :) Jag har också varit hos ögonläkaren, eller en ortorptist tror jag det heter. Jag komm få komma tillbaka till henne i januari men var tvungen att skaffa glasögon först. Jag har dålig synskärpa på långt håll så fick fixa glasögon för det och det gjorde jag idag! Kommer ha dom om ca 2 veckor så det ska bli spännande! Sen ska jag då komma tillbaka och så ska vi testa en annan sak innan hon skickar mina uppgifter vidare till Lund för vidare utredning. Lär väl inte veta något förrän i sommar skulle jag tro faktist. 
 
Jag vet inte vad som har hänt mer? Har inga speciella planer inplanerade heller faktiskt. Ser fram emot helgen för då ska jag JULPYNTA skiten ur lägenheten!!! Eller ja, så mycket har jag inte men ska pynta i alla fall ;)
 
Bild från när jag pkte till jobbet igår
 

Kommentera här: