Sönder

Det är så tråkigt, jag har fått punka på min cykel :( Har ju fått upp intresset för att cykla och försöker göra det så ofta jag kan/orkar och när jag skulle ta den till gymmet i måndags så visade det sig att jag fått punka på bakhjulet. Robin hade fått det innan helgen märkte han och nu har jag det med. Frågan är om det är någon som går runt och gör det på våra cyklar eller om det är något som vi ställt dom i. För ett par dagar sen var min hel liksom och jag har inte rört den alls. Mega tråkigt. Så nu måste jag hitta någon som kan fixa ett nytt till mej, har ingen lust att fixa med det själv. 
 
Aja, det är som det är nu. En lite udda sak (för dom som känner mej) är att jag nu har börjat lite smått med att dricka iskaffe! Det var en kollega som drack det i förra veckan och tyckte det var jättegott. nu gillar hon visserligen kaffe så det var inte så svårt för henne. Men jag testade och har man väldigt mycket is och mjölk i så är det helt okej! Så nu sitter jag med det och försöker vara pigg. dock tror jag att grönt te är bättre för kroppen så försöker ändå få i mej det mer. Dessutom är te 1 000 000 gånger godare än kaffe. Undra om det är gott att dricka mitt mambo jambo iskallt? Eller det gröna orient teet som finns på jobbet?? Hmm, ska testa..
 
Robin fick ett paket som stod att det var endast från hans brorsdotter. Jag började tänka på det absolut finaste och gulligaste jag har fått. Nämligen en blomma av mina favorit på min examen. Tänk: hon var så satans liten till att börja med och kom där med sitt söta ansikte och en liten blomma i handen. Blev tårögd när jag fick den av henne för det var så gulligt. Självklart fattar hon ingenting och det är ju Linda som skrivit och hon har bara mig, Linda och jag är de enda syskonen liksom. Men det var så fint. Min älskling, världens mest underbara tjej <3 
 

Kommentera här: