Nytt spel - Harry Potter

I helgen hittade jag ett nytt spel till mobilen! Jag har sett reklam om att det ska komma något men fattade inte att det var en app haha. Harry Potter GO är now bara BS så det kommer säkert inte komma tror jag. Tyvärr, hade varit kul :) 
 
Men detta är rätt kul faktiskt men det tar lite tid med vissa saker. Varje gång man gör ett drag så dras ett ärr (kul haha) från listan och jag har just nu 25 som mest och när dom är slut måste jag vänta 4 minuter för att få 1 ärr påfyllt, så 25 stycken tar alltså 100 minuter typ. Mega segt men jag förstår också att det måste ta tid om man ska spela ett tag, annars är det klart på 1 dag liksom. 
 
Tänker alltid att jag ska leta upp dom gamla spelen vi hade till både dator och PS men vet int ens om dom fungerar längre, så länge sen vi spelade dom. Säkert 10 år sen minst. Man tyckte dom var svåra då men kanske dom är lite lättare nu när man är äldre och fattar dom lite mer. Ska faktiskt kolla upp detta när jag är hos mamma och pappa nästa gång! :D 
 
Så här ser spelet ut, ladda ner det nu!
 
 
Är så trött nu också så det är inte sant. Har jobbat inatt och det var väldigt kämpigt tydligen...
1 Linfa:

skriven

Lite kul för jag laddade också ner detta förra veckan :p

Kommentera här: