Kalas

Igår hade vi fullt upp kan man säga. Vi skulle fira Robin så vi hade lite mat att förbereda och städa hela lägenheten och få undan tvätt och sånna saker innan dom kom. Det var bra att det blev så för då fick vi undan lite mer saker. När vi bruka städa tar vi inte bort allting eftersom det inte är ivägen eller stör oss men eftersom vi skulle bli 12 personer så var vi tvugna  att rensa bort mer saker så alla skulle åf plats. Så det var kanon! 
 
Det var ett jättebra kalas och vi hade fint väder hela tiden, nästan för fint eftesom det inte blåser något direkt på vår uteplats. Men jag tror Robin var nöjd med dagen :) Vi avslutade med lite chips (vi var dock extremt mätta av mat och fika) och satte på en film/serie i sängen. Mysigt att kolla i datorn istället för på vårt PS4 hela tiden. Vi kollade först något avsnitt på en serie vi kollat lite på innan och sen fick jag välja film och då ville jag se en om prinsessan Diana. Tror den hette Diana - Her own words eller något sånt. Den var bra och jag fick lära mig mycket om hur hon faktiskt har haft det som prinsessa. Detta var från intervjuer ett litet tag innan hon dog. Hemskt med hennes smp barn då, så sorgligt att se dom gå bakom kistan. Usch. Men jag rekommenderar den för den var så intressant.
 
Robin somnade till och från under den för han var inte riktigt så intressrad haha
 
 

Kommentera här: