Ja må han leva!

Igår fyllde Robin 23 år! Som den snälla flickvän jag är har jag faktiskt inte köpt något till honom ännu. Han visste om detta eftersom jag inte hade några pengar kvar typ efter alla räkningar (återbetalningen till CSN bla.) men tråkigt när man inte kan köpa något ändå. Men lönen kommer idag för min del så på söndag (tror jag) kan vi åka in till stan och kolla på något han vill ha. Han pratade om byxor till jobbet eller att meka i så då få han följa med och prova från början, smidigare så. 
 
Idag ska vi handla en massa till imorgon för då kommer hans familj till oss för att fira honom. Vi hade tänkt grilla så vi hoppas på fint väder! Så vi behöver handla lite till maten, typ allt utom själva köttet haha. Vi ska även städa av hela lägenheten igen och ta undan all tvätt så det ser lite fint ut när dom kommer. Har även bokat in 2 pass på gymmet i mon men det är ingen fara. Dessutom kommer de inte förrän kanske 3-tiden på lördag så vi hinner fixa en del innan dess också om det är så. 
Senaste bilden jag tagit tror jag. Om ni följer hotellet (Quality Hotel Royal Corner) på instagram och facebook så har vi lagt ut bild på mig där också :)
 

Kommentera här: