A day off in the sun

Jag har jobbat varje dag sen förra söndagen, inte fulla pass alla dagar men jobb varje dag på hotellet. Så idag ör jag ledig! och i princip hela veckan också, jobbar tisdag och fredag! Lycka :D 
 
Så idag är jag helt ledig och jag kom precis hem efter en långrunda plus ett besök hos pappa :) Passade på att gå förbi där när jag ändå var ute! Syrran kommer dit med barnen imorgon men eftersom jag jobbar så kan jag inte komma tyvärr. Ser fram emot en dag i solen med Ellie och massa bus så det ska bli en dag i veckan hoppas jag :) 
 
Tänkte göra lite lunch men klockan är så mycket så jag har bara slängt in en vitlöksbaguette i ugnen haha. Vet inte om vi ska äta innan eller efter träningen heller så osäker på vad jag ska laga, funderar på lax för vi har grillat typ varje dag. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på just nu heller. Det är riktigt varmt ute så kanske blir att sola med en podd i öronen. Låg ute länge igår efter jobbet och lyssnade på podd i solen. Det var verkligen en skön kväll. Robin som varit ledig hela helgen var lite trött på solen så han satt inne och kollade serie istället, skönt att dela upp det lite :) Kanske låter taskigt att jag inte satt inne med honom eftersom vi inte setts så mycket men behövde helt egentid också och han fattade vad jag menade sa han så han tog inte illa vid sej som tur är :) 
 

Kommentera här: