Winter wonderland

Det snlade halva natten när jag jobbade och nu när jag vaknat så snöa det också. Frågan är om det snöar igen eller ännu, ingen aning haha. Men det verkar inte riktigt ligga kvar på marken får det verkar varmt ändå.
 
Aja, never mind! Sitter och ska jobba lite, har redan börjat lite granna men har mer att göra. Har precis ätit frukost/lunch så är mätt. Har världens berg med disk och jag känner bara att jag kollar bort så finns det inte haha.
 
Kollar ju på en tjej på youtube (Shaaanxo) och hon gör lite vloggar där man kan följa hennes dagar. Tror de flesta vet vad en vlogg är nu för tiden i för sig. Men hon har druckit äppelcidervinäger ett tag och känner skillnad i sin mage. Hon har problem med svullnad och ont osv. Jag har lite problem med min mage ibland (inte alls ofta men speciellt om jag äter för mycket grillat, ganska vanligt) så tänkte testa. Alltså oh my god vad det är speciellt! 
Man ska blanda 2 msk äppelcidervinäger med vatten och sen dricka. Det är alltså en brännande känsla i hela halsen när man sväljer det så man blir liksom chockad först haha. Hon säger att man ska svälja det långt bak i halsen så det inte fräter på tänderna och jag kan tänka mig att det fräter rätt bra med tanke på hur det känns när man sväljer det. Jag drack min andra omgång idag och det syns knappt i flaskan att man rört den haha. Vet inte om det har betydelse vilket märke man köper.
 
Jag kan ju verkligen inte säga att det hänt något ännu utan det lär nog dröja hela flaskan i så fall. Men det sved inte lika illa i munnen idag men det är nog för jag har smakat en gång, ingen chock eller vad man ska säga. Men jag ska vara ärlig, luktar lite spya om det och man vill inte rapa direkt efter...  Nu ska jag jobba och borsta tänderna! 
 
Om en stund ska jag till Linda och jag längtar ihjäl mig efter barnen :D 
Denna har jag:
 
 

Kommentera här: