Tisdag :)

Klockan ringde vid 9 idag också men låg kvar ett tag, som vanligt vaknar jag av att grannarna skriker, väldigt roligt... Nu sitter jag i alla fall och dricker lite te och lyssnar på en pod med Alice och Bianca. Jag gillar hur öppna och ärliga dom är om precis allt, pratar om vad som helst så det är roligt. Brukar även lyssna på Billgren Wood, vet inte varför egentligen för jag är inte intreserad av allt dom pratar om men det är kul att ha och lyssna på i bakgrunden när jag gör något annat typ. Började lyssna på nätterna på jobbet när TV:n försvann och innan vi fick musik i lobbyn. 
 
Så nu lyssnar jag och dricker lite te :) Fick ju 3 olika sorter när jag fyllde år. Vet inte om jag skrivit att jag fick 2 sorters te och Harry Potter glasunderlägg av Robin, någon slags oljeljus, te och servetter av Robins föräldrar och ett presentkort av pappa på Grand :) Så nu väntas shopping och mer te kvällar! 
 
Tyckte det var lite komiskt för Robin brukar klaga på att jag har så många teer men sen går han och köper 2 nya haha. Men jag vet inte om det är för han vet att jag älskar te och tycker det är så mysigt att köpa sånt och ge bort och även att få själv. Jag sa till honom att han inte få köpa för dyrt så är jättenöjd att han lyssnade ;) 
 
Ikväll väntas jobb igen i 5 timmar ungefär! Kul! 
 
Min fina kisse <3
 

Kommentera här: