Tatueringar

Jag har sedan ett tag tillbaka blivit sugen på lite tatueringar! Jag har länge velat ha ett kors och ett ankare och sedan tänkt att jag kan lika väl göra tro, hopp och kärlek för att få det snyggt. Men jag vet inte riktigt hur jag ska ha den. Här är förslag 
Nu har jag kanske inte tänkt ha dom där dessa personer har dom utan det är hur den ser ut som jag gillar lite smått. 
 
Sedan har jag ett måste och det är såklart en Harry Potter tatuering! Jag har hittat en för as länge sen som jag älskade men inte kan hitta bild på igen men jag har en liknande. Och denna vet jag att jag vill ha på vänster underarm, i mitten typ. Det ska vara raka linjer med och en snygg skrivstils text - Always ska stå lite snirkligt.
 
Sen vill jag och Linda göra en tvillingtatuering också som såklart är från Harry Potter. Det finns 2 trollformler som ger ljus och som släcker. Lumos ger ljus och Nox släcker. Så vi hade tänkt att Linda ska ha Lumos skrivet och jag Nox. Vi utgår från hårfärgerna haha - Lumos/ljushårigt Nox/mörkhårig. Vi funderar på att ha dom lite ovanför armvecket. Dock måste jag hitta någon lite bild att ha med för det ser konstigt ut med bara 3 bokstäver på armen haha. Något sånt här tänker jag mig.
 
Sen har jag en 4e som är lite rolig! Robin sa när vi var i Göteborg (tror jag det var) att jag skulle göra en Lilla My tatuering för jag är lik henne säger han. Vet inte om han menar att vi ser lika tjurga ut eller vad det är haha. Men det roliga är att jag redan i januari har sparat en bild på Lilla My som jag funderar på att göra haha. 
Tänker mig en sån här enkel utan färg. Vet dock inte var eller sånt men är också inte helt  100 på att jag vill göra den. Men lite kul att vi tänker samma ibland ;)
 
 

Kommentera här: