Sjuk

Vaknade idag och kände världens spänning i hela ansiktet och ont i halsen. Jag har haft lite ont i halsen sen i söndags morse egentligen men idag var det ömt. Vet inte om jag ställde till det när jag gick och dansade igår, borde kanske avstått. Har kollat med två kollegor om någon av dom vill ta mitt pass ikväll så jag bara kan ffå bädda ner mej igen. Om inte så blir det jobb ikväll, men jag är i alla fall ledig hela helgen, enda planen i dagsläget är ett nytt pass på lördag men få se vad som händer med det. 
 
Vi få helt enkelt se hur dagen kommer sluta, jobb eller inte. Nu ska jag i alla fall äta frukost. Robin gjorde egen zhnitzel  (kan aldrig stava till det men jag vet att det finns ett Z någonstans) i veckan så det blir min frukost idag. Ska även göra ett kopp te med massa ingefära. Har ett från Friggs som jag gillar och sen har jag färsk ingefära i kylen med som jag nog ska lägga i koppen också. 
 

Kommentera här: