Ny vecka

Idag tog jag mig en sovmorgon faktiskt, satte inte larm. Så jag vaknade vid 10 och låg kvar en stund innan jag gick upp och åt frukost. Sedan tog jag mej ner till pappa och hängde där i några timmar. Fick god lunch och gosade med lille Göran. Fattar inte hur en katt kan vara konstant kelen asså. Vi tittade lite på tv och nu kom jag ganska nyligen hem. Har fixat lite smått, ska försöka samla ork att bry mej om disken också och fixa lite mat till Robin kommer hem. Det blir lyxmiddagen köttbullar och makaroner.... Men har absolut noll förslag på mat idag faktiskt. Så det får bli så :) 
 
Har fått nytt schema med så måste skriva in det i alla mina kalendrar så det ska jag pyssla med ikväll. Planerar även veckans träning på måndagar oftast så ska kolla upp vilka pass jag kan gå på och sen skriva in det i alla mina kalendrar också. Annars händer inte så mycket idag faktiskt. När helgen varit fullbokad så är det ganska skönt med lugna måndagar. Har några inspelningar eller avsnitt överlag på en del serier som jag ska försöka komma ikapp med också. Blir bra detta! 
 
Det var en kille som var poppis hos djuren i lördags
 
.

Kommentera här: