I want

Har sedan 2 månader tillbaka (kanske inte så lång tid men det känns så haha) velat ha en väska från Michael Kors. Jag la ju ut en bild på den som jag hittade som var mest lik och det var Selma. Men jag fick ju veta från min kusin att hon ville ha samma väska och den heter Savannah! Tror jag nämnt det innan men så här fin är den: 
Jag vill helst ha den i grå men den svarta är så fin med. Tog olika bilder så man ser insidan också lite. Kostar just nu 3600:- men när jag hittade den för 2 månader sen kostade den 1800:- så om den är på 50% rea eller mer så hojta till för då slår jag till direkt! 
 
jag har också sen en lite längre tid velat ha ett par grå pumps i mocka typ. La upp en bild från Wish när jag gjorde inlägget Wishlist från Wish, se skorna nedan:
Typ denna modellen vill jag ha men jag kommer inte köpa från Wish. Kollade runt lite på Zalando igår men kom fram till att jag nog behöver prova ett par innan jag bestller för de passar alltid så olika på mig. 
 
Jag har verkligen fått en sak för grått senaste året. Det är den perfekta mysiga färgen och det passar till svart perfekt så jag behöver inte ha allting svart, jag kan slänga in lite färgglatt grått i högen också. Nej färgglatt blir det kanske inte men det bryter av lite i alla fall. 
 
Köpte 2 gula tröjor i Göteborg och såg på ELLE att gult är mode i vår så 10 poäng till mig då som köpte utan att veta detta. Köpte även i samband med dom ett spray som färgar utväxten också för det var inte så snyggt när man såg en grå mittbena sticka fram. Orkar inte gå och färga håret hela tiden så det är ju perfekt! 
 
I alla fall! Dessa två saker är mina önskningar för tillfället! 

Kommentera här: