Helgen är kommen

Som jag tror att jag har skrivit tidigare i veckan (minns knappt vad jag skriver längre) så blir det en jobbig morgon för mig idag. Jag ska ha telefonmöte mellan 11-12, vid ca 12-13 kommer Allbohus (hyresvärd eller vad det heter, kommunen) på 2-års besiktning av alla lägenheter. 
 
Vad är det jobbiga med detta då? Jo, jag har jobbat inatt, faktum är att när jag skriver detta så är jag på jobbet, klockan är ca 1.30. Så jag kommer sova MAX 3 timmar innan mötet. Jag är inte tvungen att vara med på mötet men förra veckan var första mötet detta året jag faktiskt var med på så vill inte missa detta, kommer bli uppehåll över påsken ändå. Men jag kommer lägga mig ett par timmar efter att besiktningen är över. Resten av fredagen är inte planerad med något så det känns bra i alla fall, särskilt när lördagen är planerad från 9.30 och framåt. 
 
Är det fint väder kanske jag dra på mig skorna och går en runda. Vill gärna lära mig att springa och framförallt springa utan att behöva hämta andan varannan meter. Att springa är "enkel" och snabb träning och det går liksom att göra överallt, inget gym behövs ju. Därför vill jag lära mig det så jag kanske i framtiden kan springa utan att dö också haha. Men men, det få vi se då! 
 
Nu ska jag i alla fall fortsätta med jobbet lite, som sagt är klockan mitt i natten. När ni läser detta är jag förhoppningsvis på väg hem! 
Här spenderade jag hela onsdagen ungefär. Låg och läste i Snacka Snyggt och tvättade lite. Robin var på kalas hos sina föräldrar för hans pappa fyllde år. Jag minns inte riktigt senast jag var med och firade honom, måste varit ett par år sedan minst. 
 

Kommentera här: