B-day kalas

Vi kör svengelska! Jag har jobbat inatt, vilket ni kanske förstår med tanke på vilken tid inlägget kom upp! Robin var hemma igår för han mådde sådär så vi tog sovmorgon och jag tvättade två maskiner också. Mysigt att ha honom hemma mitt i veckan. Jag var på gymmet och körde lunchpass, ny release på CX förra veckan eller nu iveckan var det så kul att testa! Annars höll vi ihop :) 
 
Däremot kunde jag kanske sova 1.5 timme totalt innan jobbet så trodde jag skulle vara döende nu typ men har gått rätt bra faktiskt. Har inte slutat ännu så allt kan hända innan jag är hemma men jag har druckit över 1 liter av mitt nya te jag fick av Robin så lite energi har jag kanske. Vi märker hur jag kommer hänga ihop innan jag är hemma. 
 
Ikväll är det i alla fall lite firande för mig och Linda hemma hos Linda. Det är väl egentligen bara mormor som ska komma så inte många alls men det blir mys! Jag kollade igenom lite bilder igår och hittade bilder på Ellie när hon var någon månad bara och fick mega sug i magen att jag ville gosa med barnen NU! Så det ser jag fram emot :) Så förutom firandet ska jag jobba lite hemifrån också. Har lite att pyssla med som inte hunnits med på jobbet så jag ska plocka undan lite hemma och sätta mig med frukost/lunch och dona lite med jobbet tänkte jag.
 
Blir nog en bra dag :)
 

Kommentera här: