I did some shopping

I måndags efter jobbet svängde jag förbi Grand Samarkand för att köpa lite shampoo för det är i princip slut och jag köper från Rituals. Dom ska dessutom sluta md mitt balsam så jag köpte på mig lite extra så jag klarar mig ett tag innan jag få börja leta efter nytt :( 
 
Så 2 shmpoo och 3 balsam blev det! 100:- för shampoo och 70:- för balsam. 
Eftersom det gick på över 400:- så fick jag en gåva! 
En skrub, olja och ett duschskum - älskar deras duschskum!! Lite jobbig lukt var det på denna dock.
 
Köpte även med mig 3 klänningar från H&M. Jag har redan många i den mpdellen men jag älksar den så vill ha fler. Dom kostar dessutom bara 99:- så varför inte liksom? Använder dom flitigt! Dom sitter lite tight kring brösten och ner till midjan ungefär sen är den en luftig kjol till. Tror modellen kallas skater-dress för det kallar Nelly.com sina som ser ut att vara samma modell. 
 

Kommentera här: