Bra vecka

Jag har lite att skriva om förra veckan som varit kul och även denna började bra med priser osv. Kommer att lägga upp bilder och så här snart, men idag är det jobb som gäller och vid 18 ska vi ut och äta så det kommer inte komma upp under dagen i alla fall. Så idag jobbar jag ca 3 timmar bara haha. 
 
Har förövrigt åkt på förkylning också som är lite jobbig. Eller jag tror det är förkylning. Började i lördags kväll med lite halsont och söndagen var hemsk. Åt mängder med halstabletter och drack massa te och vatten för att hålla halsen fuktig. Sen började hostan med så mot kvällen på söndagen var jag hes också. I måndags var det väldigt mycket hosta men det onda hade gått över tack och lov. Idag hostar jag lite och är hes men det känns mycket bättre ändå. Så nu ser jag fram emot en middag med dom bästa kollegorna man kan ha! 

Kommentera här: