Årets + livets första utomhusbad!

I söndags var det fint väder så vi hade bestämt att vi skulle bada! Jag hade ju jobbat hela veckan så kände att ett skönt dopp i sjön inte hade varit fel! Så Linda, jag, mamma + barnen åkte och badade på eftermiddagen. Alltså, det var så skönt! Det var lite kallt först men på 3 sekunder var det varmt liksom. Jag var så nöjd, mer nöjd än barnen haha. Ellie tyckte det var lite kallt men hon vill samtidigt vara i och leka. Alex var nöjd när han satt i sin simring, så söt! 
 
Vi gick upp efter ett tag men Ellie tyckte då att det var kul att leka vid sjökanten. Det var riktigt mysigt att vara där och jag tror vi åker dit många gånger i sommar om vädret ska fortsätta vara så bra som det varit :) Det är så lång grunt med så det är perfekt för barnen. Detta var Alex livs första bad ute i en sjö dessutom! Vet inte om Ellie badat i havet eller sjön innan men i så fall var det första gången för henne med! Älskade små barn så fina <3
 
Jag lägger upp en bild på Linda och Alex från söndagen. Hon vet inte det haha
 

Kommentera här: