Vardagsmakt - klar

Jag har jobbat min sista natt innan semestern nu (woho, snart ledig) och jag passade på att läsa ut Vardagsmakt. Tänkte att det är lika bra att bli klar med den så jag kan påbörja något annat för väntar jag för länge så drar det bara ut på tiden. Älskar stunden när jag läst ut en bok och satt in den i bokhyllan och står där och ska välja en ny bok. Jag vet ALDRIG vilken jag vill läsa men jag ska ju läsa alla någon gång så lika bra at börja liksom. Så det spelar ingen roll alls vilken jag väljer. Eftersom jag skriver detta på jobbet så kommer det bli på kvällen när jag är hemma från gym och allt - längtar redan haah! 
 
Jag skrev egentligen vad jag tyckte om boken redan igår så jag tänker inte skriva mer om den. Jag brukar nog skriva om jag rekommendera en bok eller inte så jag tar det här - Nej, jag rekommenderar inte denna. Och som jag skrev igår är det egentligen inte för att boken i sig är dålig utan för att den passar inte mig. Som jag skrev också så är detta inte min typ av bok då jag framförallt väljer kriminalare eller deckare och även sanna historier. Så det är inte min genre alls. Däremot är den väldigt bra skriven på så vis att den är enkel att förstå och lätt att ta till sig men som sagt känner jag inte att den gjorde mig någon nytt i mitt liv just nu. Det tog mig en månad att läsa ut denna, inget bra tecken...
 
Återkommer med vilken bok jag valde nu :) 
Nu är klockan snart 4 när jag skriver detta så jag ska ta och äta min matlåda. Robin grillade igårkväll så det fick följa med en låda till jobbet med. Som jag längtat!!! Vi har inte haft gasol på länge men igår fixade han det äntligen :D 
 

Kommentera här: