En lördag på jobbet

Sitter på jobbet just nu och dricker en kopp grön te - Green Orient heter sorten om någon bryr sig haha. Var så extremt trött när jag kom idag så var tvungen att ta något som piggar upp lite och då brukar detta hjälpa. Efter detta passet har jag bara 4 kvar innan jag går på 4 veckor semester - längtar! Nu känner man att tröttheten börjar komma och jag tror det är för att semestern är så nära. Hade jag inga planer på att vara ledig tror jag inte jag hade varit så seg. Men men! 
 
Ska snart gå och hämta frukost för jag är lite hungrig. Borde dock försöka vänta till 9 så jag håller tiderna rätt bra. Jag gillar våran hotellfrukost väldigt mycket faktiskt. Jämför alltid när jag bor på hotell och de andra i Sverige som jag varit på är ungefär lika dana. Det går inte att jämföra med solemester där du typ kan äta lökringar (yummy!!!) till frukost. Nej nu få jag sluta, blir bara mer hungrig. 
 
Linda skrev innan i alla fall och undrade om jag ska med till mormor efter jobbet så det ska jag faktiskt. Behöver umgås lite mer med familjen nu när jag jobbat hela tiden. Hängde hos pappa i torsdags ett tag och nu har jag lite abstinens för jag vill träffa barnen igen. Mina mysisar <3
 

Kommentera här: