Vill så gärna ha!!

När vi var i Stockholm så gick vi in på Michale Kors i Mall of Scandinavia som jag tror jag nämnde igår. Hittade en grå väska som jag blev sugen på men inte köpte, 1800:- kostade den och det är rätt mycket för en väska men då var den nersatt med 50% också. 
Den ser typ ut som på denna bild jag hittade på google. Denna modellen heter Selma. Min kusin har en sån i svart och den är super fin, jag har en fejk jag köpte i Turkiet som inte är lika snygg - såklart. Modellen jag hittade var lik denna men i denn tror jag bara det är 1 fack och i den jag hittade hade två större fack. 
 
Jag åker till Göteborg om ca 2 veckor så funderar starkt på att gå in i affären och kolla ifall den finns där... Fyller år om lite över en månad så kanske kan få lite i bidrag? ;) Nej skoja bara, dyra saker vill jag köpa själv! Men tänk vad kul att ha en grå väska och inte bara svarta! Den jag hittade var dessutom väldigt fyrkantig eller vad man ska säga, lik min Hamilton men mer bred än hög. Fattar ni? 
 
En del tycker det är töntigt med dessa väskor men jag tycker att dom är så snygga. Enkla och stilrena liksom och passar till allting. jag är super mega nöjd med de två jag har och vill verkligen ha fler! 
 
Tänk denna med? La upp för lääänge sen och jag vet inte ens om den är äkta och finns i den färgen men om den gör det eller kommer göra det kommer jag vara längst fram i kön! Den är så My!
 
De jag har kommer här nedan:
Denna lilla svarta är en Jet Set Travel Crossbody i färgen svart. Nu finns den i svart med silvriga kedjor och jag vill såklart hellre ha den, men älskar denna ändå! 
 
jag ska ha bilder på den nedesta sedan tidigare men kan inte hitta?? konstigt. Jag vet att jag fotade den på parkeringen hos mamma och pappa. Det är i alla fall en Hamilton, Large tror jag storleken är och den är i svart :) 
 
 
 
 

Kommentera här: