Onsdag vecka 4 - när hamnade vi här?!

Jag har inte haft tid till någonting i princip de senaste dagarna. På fredagen åkte jag och 10 kollegor till Stockholm för att vara med på Nordic Choice Vinterkonferens och vi kom inte hem förrän måndag eftermiddag. Väl där var det späckat schema hela tiden och det var knappt att vi hann byta om och fixa oss ett par gånger. Det var riktigt roligt och jag vill verkligen följa med igen! 
 
Det var uppträdande från Freddy Kalas, Magnus Carlsson, Kampfedrops + Kicki Danielsson, Scotts, Dr. Alban (som jag missade), Per Gessle, Sabina Dumba och någon norsk rappare som jag inte minns hans namn men en låt som tydligen ska vara känd heter Fy faen. De var även ett bröllop och en dotter som fick träffa sin mamma som bodde i Venezuela, dom fixade så hon får stanna i ca 2 månader! Och för de som läst nyheterna så kommer även Petter Stordalen att hjälpa till med advokater till utvisningshotade medarbetare. Vi alla kände att en sådan grym chef och arbetsplats är få som har. Tror att alla blev motiverade och taggade på att kämpa på och vara stolta över vår kedja. Vi vann inga priser detta året men vi hoppas på att vara nominerade nästa år i alla fall :) 
 
Igår var det jobb och träning och jag ska snart på träning igen innan jobbet. Denna veckan är tuff med mycket jobb men förhoppningsvis blir det lite lugnare snart. Dags att byta om! 
 
Här var min plats hela måndagen.
 

Kommentera här: