Mål och drömmar 2018

Alla  (nästan) gör nyårslöften till sig men kan i princip aldrig uppfylla dom Blev lite inspirerad av Blondinbellas lista för mål 2018. Hon hade till exempel att ett mål var kunna komma ner på hälarna i hundens positition i Yoga. Inget för högt mål men som faktiskt går att nå! 
 
Drömmarna är nog fler än målen men samtidigt vill jag inte ha för många mål som jag inte kan uppfylla men drömmarna behöver inte uppfyllas, men dom får gärna det ;) 
Så här kommer mina mål och även drömmar för året! 
Mål.
- Testa ett nytt pass på gymmet som jag inte vågat innan men kanske varit intresserad av. Hade jag inte testat SPRINT i december kunde detta varit det. Gymmet i Växjö har pass som inte Alvesta har så det finns definitivt möjligheter! 
- Jag skulle gärna vilja träna 2-3 gånger i veckan helst, men minst 1 gång. Schemat är ändrat för våren nu vilket gör det lättare för mig att träna fler dagar. En del pass har även kortats ner från 60 min till 30 min vilket gör att man vågar ta sig dit.
- Våga fråga om hjälp när jag sitter fast eller bara vill ha råd. 
- Läsa minst 1 bok i månaden. Detta lugnar mig och jag älskar att komma in i en annan värld en stund. 
 
Drömmar.
- I sommar vill jag verkligen åka till London
- Åka bort en helg (minst) bara jag och Robin och ta hand om oss
- Gå på spa med kompisar
- Som de flesta vet har jag en önskelista med smink jag vill köpa, en dröm är såklart att köpa allt jag vill ha.
- Kunna vaxa mig igen haha - utan allergiska reaktioner denna gången! 
- Ett drömresemål är Dubai, kanske till hösten??
 
Detta var mina mål och drömmar som jag kommer på och har tänkt på sista tiden. Tycker inte att några är omöjliga egentligen men en del kostar såklart men än andra. 

Kommentera här: