Godmorgon från mig

Har jobbat natt inatt (natten till idag) och klockan ringde vid 13.00 så har precis ätit frukost. Jag gjorde min första köttgryta ever igår och den blev bra tycker jag, lite stark sås men det är gott. Det blev min frukost idag med, eller sen lunch kanske låter bättre. Mitt tema för dagen blev Harry Potter också! 
 
Jag fick för mig att kolla på HP när jag vaknade och tänkte att då ska jag minsann dricka mitt te i min HP mugg och ha på mig en HP tröja. Nu när jag tänker efter hade det varit roligt ifall jag hade mitt HP glas istället för ett vanligt vattenglas också och ätit maten i min HP skål haha. Lite overkill som Robin hade sagt. Men det är mys på hög nivå nu! Detta är en My-stund :) 
 
Hade tänkt laga finmiddag idag men funderar istället på att göra en lasagne på zucchini som jag hittade i en bok. Hade inte alla saker hemma till middagen jag ville göra och vi åt i princip samma för ett par dagar sen. 
 

Kommentera här: