Året 2017 Oktober-december

Nu kommer sista delen av min "årssammanfattning". Hände en hel del sista månaderna faktiskt. Märkte att det inte blev så många inlägg i december men det var den månaden som det hände mest, både bra och tråkiga saker. 
Vi börjar med oktober! 
 
Oktober
Jag åkte till Malmö med 4 kollegor och vi festade till 6 på morgonen typ. Vi shoppade lite och hade det jätteroligt! 
Den 28 oktober var det både dop och kalas för mina 2 favoriter! Ellie fyllde 2 år och det blev Alex dopdag också och jag blev gudmor till honom också :)  Min familj när alting var klart den dagen! <3
 
November
Robins brorsdotter fyllde 1 år! Vi var självklart på plats och firade lilla tjejen :) 
Jag åkte till Ronneby och gick på Julbord med Robins jobb. Vi såg Wallmans on tour och åt god mat och dansade halva natten. Jätteroligt och lätt bästa julbordet jag varit på! 
 
Jag lyckades även köra sönder min gamla bil och köpten en ny! Detta vet jag inte om jag skrivit innan faktiskt? Jag har ingen bild på den heller men hittade en från google som ser ungefär ut som min.
 
Vi hade en liten AW med några kollegor och åt på Båtsmannen och lite annat skoj. Jag åt alldeles för mycket för jag slog vad om att jag kunde äta upp ALLT. Det gjorde jag också men det tog till dagen efter innan jag var hungrig igen hahah.
 
December
Några var bjudna hem till en kollega på mat och myskväll och hon bjöd på så god mat alltså! Jättelyckad kväll även om jag var tvungen att sticka rätt tidigt för jag jobbade natten sen.
 
Jag och en kollega åkte till Stockholm på utbildning - hon vann även ett pris! 
 
Sen var det ju Alex första julafton med! Har inga bilder från den dagen som jag vill dela med mig av utan ha dom för mig själv :) Men han var så duktig och tog paketet själv från tomten ;) Ellie däremot bad tomten hjälpa henne öppna sina paket haha.
 
Fredagen innan nyår gick jag ut med mina kollegor och körde Inlåst igen, 3e gången för mig och det är altid lika kul! Även denna gången klarade vi oss :D Efter detta åt vi på Texas Longhorn (så gott!!!) och sen gick vi vidare för ett glas på någon restaurang och där bestämde vi oss för att bowla med! 22.40 typ ringde vi och bokade 2 banor till 23.00. Jag vann i mitt lag - grym! Sen kom Robin och hämtade mej efter det :) 
 

Kommentera här: