Snart på möte

Har inte haft tid att skriva på ett par dagar för det har varit mycket med jobb och är jag kommit hem har jag varit så trött. Idag skulle jag jobba 15-19 men kanske inte bhövs för det verkar vara rätt lugnt idag. Jag ska in på möte vid 14 och sedan är det ett annat möte vid 15 så jag kommer ändå vara där så packar med jobb kläder ifall jag bhöver jobba trots allt. Annars blir det en ledig fredag kväll för min del!  
 
Så jag har ett möte först nu vid 11, via telefon är det så sitter hemma under tiden. Ska även göra lite annat därefter men hinner jag inte det så gör jag det efter mötet i eftermiddag! Så det är 3 möten idag! Skojigt :) 
 
Jag har ätit frukost för en stund sen och kollar lite youtube i väntan på att mötet ska börja. Har även duschat och lite sånt så det är skönt. Älskar nytvättat hår! 
 
Dagens frukost! Knöckebröd med ost och lite hallon yoggi och en glas mjök till.
 

Kommentera här: