Måndag och ny vecka

Klart att det är en ny vecka när det är måndag men aja. Jag tog mig en rejäl sovmorgon dag. Fast först kan jag meddela att jag glömde stänga av larmet som startat 5.50 eftersom jag jobbade morgonpass igår. Så idag ringde det larmet igen och jag fattade ingenting. Så jag gick upp och kissade och kramade om robin lite som var uppe och skulle dricka en kopp kaffe innan jobbet. Så det blev ju mysigt ändå! Men sen bäddade jag ner mej igen och innan han ens lämnat lägenheten hade jag somnat igen tror jag.Jag var extremt trött kan jag säga. Så jag har precis ätit fruksot och lyssnat klart på en pod.
 
Nu tänkte jag se ifall jag hitar något kul på youtube, annars ska jag fortsätta läsa. Börja på "Omgiven av idioter" igårkväll för jag känner att den kan vara lite nyttig. Beställde hem 4 böcker förra veckan nämligen. Läste ut Mamma sa att jag var sjuk i förra veckan också så hade egentligen tänkt börja på en annan bok men blev denna. Ska bli spännande! 
Nyfiken på Elaines böcker! Kristina Ohlsson vet jag kommer vara grym för det är alla hennes böcker som jag läst.Detta är ju då den senaste som kom ut förra året. Jag väntar alltid med att köpa böker tills de ligger kring 50 lappen och finns i vanligt pocket. Ska jag dessutom inte läsa den på ett bra tag kan jag verkligen vänta och se ifall priset går ner. För dessa 4 böcker betalade jag 216:- och det var på CDON, beställer alltid där. 
 

Kommentera här: