Onsdag

Detta inlägg påbörjade jag förra onsdagen men slutade för jag hade inget att skriva. Jag har fått glasögon i alla fall skulle jag skriva. Nu har jag haft dom en vecka och jag är väldigt nöjd. Nu har jag hunnit vänja mej lite vid dom så inser liksom hur dåligt jag såg innan haha. Kommer bilder en annan gång! 
 
Tänkte bara göra en update på livet  för det är inte som det ska vara just nu. Jag tror jag skrev att jag ville ta in på spa och bara vara ensam ett tag? Pappa och min morbror ligger för tillfället på operatiosnbrodet nere i Lund och genomfår varsin hjärtoperation... Jag hoppas verkligen att det gpr som det ska. Pappa kommer vi förhoppningsvis höra från under kvällen/eftermiddagen men min morbror blir väl i natt eller i mon troligen då han ska hållas nersövd 5 timmar efter också. 
 
Så idag är jag nervös och orolig men det är skönt att Robin kommer hem nu efter lunch så ska vi äta och sen åka till stan och kolla lite julklappar. Jag har inte haft något intresse alls att kolla eller köpa paket just nu. Har haft mitt fokus på familj och mej själv för den delen. Men idag ska vi kolla lite. 
 
På tal om tänka på mej själv så är jag så jädra stolt idag också. Jag har aldrig kunnat springa eller jogga eller något för jag har helt enkelt inte fått luft, det når inte lungorna när jag anstränger mej lite. Nu har jag astmamedicin och tar 2 "puffar" som jag säger (det är Ventilastion så är inga konstiga puffar) inna passen börjar och det hjälper sååå mycket. Har jag varit lite förkyld och inte tränat på ett tag kan jag ta 3 ibland innan typ cykelpass. Men i alla fall - JAG JOGGADE 5 KM!!!! Det är mitt rekord haha. Var nöjd med mina 3.5 som jag joggade för ett tag sen nu för jag höll på att dö kändes det som men idag gick det jättebra! Kändes som jag skulle bajsa ner mej mot slutet dock, vet inte om byxorna satt lite för jobbigt på magen eller om det beror på att jag åt pizza till frukost haha.
 
Nu ska jag fixa ett par inlägg om 2 böcker! Vet inte om någon bryr sig om dom men jag tycker om att skriva det :) 
 
Hittade visst en bild på mig i glasögon, har bara den haha...
 
 

Kommentera här: