Blev av med oskulden igår

Haha kanske en illa vald rubrik men på sätt och vis är det sant! Jag har länge velat göra en HP tatuering men liksom inte vågat på grund av smärtan. Jag stirrar alltid upp mej en massa innan allting så har inte velat göra det ifall jag skulle fega ur eller något. Men i söndags så hade de drop in och jag tänkte att "nu gör jag det bara!!". Tror ni jag gjorde det? Nej haha... Men jag bokade en tid istället och igår (bara 2 dagar efter) var den klar! Jag var så nervös innan så jag skakade med händerna haha. Men hade min bodyguards (som dom kallar sig haha) med mig som stöd. Vet inte riktigt om det häjlpte för jag såg dom knappt och vi pratade inte så mycket under tiden. Men varken Robin eller Linda kunde så kollade med K och dom kunde :) 
 
Det tog nog på riktigt bara 15-20 minnuter, max! Jag har ju också varit orolig för smärtan men insåg att det gjorde inte ont som jag hade trott. Det var liksom mer som en brännande känsla. Typ som att hon drog med en kniv i mej som brann haha. Skrämmer väl ihjäl dom flesta. Vet inte om jag hade gjort det om någon förklarade det så för mej haha. Men det gjorde inte lika ont överallt det var nog mer där det var lite tunn hud. Gjorde den på underarmen. Och det gjorde bara ont så länge hon tatuerade, jag hade trott det skulle vara ömt och så under tiden och svida och ha sej men jag känner ingenting. Jag råkade slå i armen på datorn innan och det gjorde lite ont haha. 
 
 
För den som inte vet vad detta är (INTE illuminati) så är triangeln symbol för Dödsrelikerna i Harry Potter - Strecket i mitten är Fläderstaven (elderwand) och det är då mäktigaste trollstaven i HP världen. Ringen är för uppståndelsestenen och med den kan man liva upp sina nära och kära, kortfattat. Triangeln runt är Osynlighetsmateln (The invinsibility cloak - noll koll om jag stavade rätt) och har man alla dessa 3 så kan man lura döden i princip. 
Texten under (Always) har egentligen en jäkligt romantisk innebörd men ändå sorlig. Snape har alltid älskar Harrys mamma men inte sagt det till någon och det finns en scen där han kastar en patronus och den är samma som Harrys mamma hade. Dumbledore säger "After all this time?" och Snape svarar "Always". Han har alltid älskat henne sedan först stund. 
 
Kan förklara ännu mer men då blir det för långt inlägg ;) Men jag är supernöjd so far och jag hoppas att den läker fint också. Den sitter lite illa på det sätt att jag ofta lyckas kladda bephanten överallt haha. y och s plus lite av kanten är neråt och då kletar det av sig på mina kläder haha. Men jag ska vara dukig och smörja mej hela tiden :) 
 
Jag gjorde min på Old Sailor i Växjö och den kostade 1000:- (deras minimum just nu). Ska bli kul att se hur den är om ett par veckor när den läkt mer :)

Kommentera här: