Det gick!!

Äntligen är mitt Stockhomsinlägg uppe. Vet inte rikigt vad jag ska skriva idag mer för jag har ingen koll på vad som händer om dagarna.
 
Jag har badat massor i år. Har väl inte hänt sen jag var liten tror jag. Badat i havet i Stockholm och förra veckan var jag i Halmstad med mamma och svärmor och badade. Iskallt var det haha. Vi har badat i Hjortsberga istället för Törnåkra också för där är det alger så man ska inte bada där. Men Hjortsberga är fint och varmt vatten med så det gör ingenting! 
 
Förutom att bada så umgås jag mycket med syrrans barn. Träffats mycket och det är så mysigt! Vi har badat ihop och varit på Tingsryds marknad och så vidare. Har varit på Helsingör med Robin och hans bror + fru i förra veckan. Veckan innan dess var det ju Stockholm med mamma måndag-onsdag och sedan var jag i Helsingborg med Linda fredag-lördag. Vi tittade på Eva Rydberg, så bra är hon! På lördag efter frukost åkte vi till Hällevik för att se min kusins uppvisning på lägret. Stannade länge och vi pratade, åt pizza och spelade minigolf. Riktigt bra dag var det! Eller bra vecka var det. 
 
Så jag tar dagarna som dom kommer. Har inte planerat något mer än typ 1 dag innan haha. Hade velat gå på någon fest innan semestern är över också så ska se ifall det kan bli en helg. Robin och jag kollar på mycket på NCIS Los Angeles om dagarna med. En dag var det typ det enda vi gjorde haha.
 
Jag brände sönder mig i Halmstad så har fått gå runt utan kläder som skaver vilket betyder att jag inte lämnat hemmet ett par dagar. Nu är det ganska bra så länge man inte rör det för mycket. Det är magen och bröstkorgen som är värst. Benen gick över igår typ.
 
Vi få se när jag tittar förbi nästa gång! 
 
Mina busar, mina älsklingar <3
 

Kommentera här: