60 minuter och blåsor

Jag brände ju mej rätt rejält i fredags när vi var u Halmstad och igår kom alla blåsor. 

Hela bröstet är fullt med blåsor. Klarade mej länge utan att det kom så trodde jag hade lyckats men nepp det hade jag inte.

Kom precis hem från en lång promenad och insåg längs vägen att jag fick blåsor under tiden med. Fattar inte vad det kommer från om det är svett som samlas typ haha Men äckligt fult är det i alla fall. Är fortfarande extremt röd på ena bröstet så det är nog en riktig brännskada där tror jag. Inte för att jag kan spnt men känns så.

Innan idag har jag suttit ute och läst i ett par timmar för på förmiddagen var det ljummet och skönt på baksidan, precis som Turkiet! Åh vad jag längtar tillbaka.. men vid 12.30 var det dags att färga håret så tog bilen ner till centrum och var där ett par timmar medan hon fixade ny färg i håret, plockade och färgade ögonbryn + färgade ögonfransarna med. Nu ser man att jag har tränas och bryn för innan var det så ljust. När jag kom hem gjorde jag lite mat och kollade Youtube. Läste även ett tag innan jag bestämde mej för att gå den där långrundan.  Så jag är ändå nöjd med dagen! Måste komma igång mes träningen igen men när det är så här varmt orkar jag inte ta mej ner till gymmet så bättre att gå promenader. 

Kommentera här: