Snart hemma

Slutade jobbet för en stund sen så sitter i bilen just nu och ska precis köra hem. Kommer inte kunna sova så länge för vid 13 ska jag vara hos syrrna, jag ska passa Alex! Jag är livrädd haha. Hoppas det går bra, hoppas att han sover och har ätit när jag kommer så han är pigg och glad sen eller att vi kan gå en runda och få han att somna i vagnen kanske. Vi få se, Jocke kommer vid 16 tiden så behöver inte vara ensam så länge så det borde vi båda överleva :) 
 
Ska bli väldigt mysigt i alla fall att få vara med Alex, hoppas han tycker det med. Sen vet jag inte om jag kommer hinna till gymmet och vara med på dansen ikväll så jag har inte bokat in mig ifall att. Kanske inte ens orkar dansa heller för den delen. 
 
I fredags åt vi god påsklunch hos mamma och pappa och jag fotade efterrätten.
Vi åt vaniljglass med bär till det! Förutom allt godis vi åt typ hela tiden. 
 

Kommentera här: