Nya byxor

Jag lyckades paja mina blå Alex-byxor från Gina för ett par veckor sen typ. Tror det varnär vi skulle till Elmia? Ren tur att jag såg sprickan annars hade jag gått runt flera timmar med den haha. Så nya byxor har stått på handlalistan ett tag nu. Har varit inne i stan idag med mamma för att kolla nya men hittade faktiskt ett par från New Yorker. Ingen aning om kvaliten men tänkte att jag kunde prova dom! Kostade bara 199:- dessutom så varför inte liksom. Jag har på riktigt INGA pengar denna månaden för jag hade ju som jag skrivit innan (tror jag) en "nota" till CSN så jag använde ett presentkort jag fått av pappa. Det tackar jag väldigt mycket för just nu för det behövdes! 
 
Hittade även en klänning inne på BikBok. Sen köpte vi lite mat med men jag har ett separat konto för mat så där finns redan pengar :) Blev så extremt trött av alla människor inne i stan idag så jag måste ta en liten power nap känner jag. Kanske försöker mig ut på en runda senaer men vi få se det. Duschade innan vi åkte så känner inte för att svettas. 
 


Kommentera här: