Lååång vecka

För mig blir det en lång vecka i alla fall, för en del är det kanske till och med en skön lugn vecka vad vet jag! Men jag jobbar alltså 6 av 7 dagar. Det som är skönt är att jag inte jobbar natt denna veckan i alla fall så det är skönt. Jag kom i säng vid midnatt ungefär igår men av någon anledning kom jag inte ur sängen förrän efter 10 idag, är jättetrött tydligen. Så jag har bara suttit i soffan och kollat på TV och druckit te. Hoppas energin kommer tillbaka på jobbet. Igår gick det kanonbra tycker jag så bara det gör att dagen kommer kännas bra! 
 
Hade tänkt åka till pappa idag men jag tar det i mon efter jobbet istället innan jag ska dansa. Känns som längesen jag dansade så det ska bli kul! Har även bokat in pass på torsdag. Måste röra lite på mig även om det är mycket jobb. Måste hitta en ny bok också att börja läsa. Vet inte om jag vill läsa en sann historia eller vad jag är sugen på.. 
 
Aja, nu ska jag se ifall jag kan laga någon lunch :)
 
Igår gjorde vi fina fruktfat till ett par gäster :)
 

Kommentera här: