Resor

Det är lite komiskt tycker jag. Jag och mamma var i Stockholm 6-7/9, jag åker till Malmö med kollegor för massa roligt 7-8/10 och sen Jönköping med kollegor för jobb 6-7/11. Allting händer samma datum typ varje månad, vad händer i December då? Hade ju varit roligt att boka in något bara för det ;) 
 
Men jag ser väldigt mycket fram emot de kommande resorna. Det ska bli riktigt roligt att åka, bara vi tjejer i repan och ha svinkul en kväll. Vi hade så roligt i Tylösand förra hösten så detta kan inte bli annat är bra! Dock är det 2 som inte ska med tror jag, som var med förra gången + 1 som inte var med förra gången men ska vara med. Vet faktiskt inte riktigt vilka vi blir som åker. Om det blir dom jag tror så är det bara 5 pers och hur blir det då med rumsfördelningen?? Aja, inget jag behöver oroa mig om. Tror det är chefen som fixar rum till oss och hon vet nog vilka som kan sova med vilka. Det ska bli så roligt:D Dessutom har jag aldrig varit i Malmö mer än på flygplatsen och Emporia. Linda och jag var där och såg Rix-FM festivalen en gång men det gick inte att se mycket annat så det ska bli roligt att se staden också.
 
Sen ska det bli kul att åka till Jönköping, där har jag inte heller varit egentligen. Jag har aldrig "rest i jobbet" för den delen heller utan bara med kollegor för att ha kul.Ska bli spännande att se vad som händer under dagarna vi är där och se vad vi lär oss och tar med oss till vårt hotell. Där vet jag inte heller riktigt vilka som ska åka men det blir nog bra! 
Tog inte så mycket bilder i Stockholm så har liksom onget att visa direkt. Men detta tog jag i alla fall! Plus att jag försökte fota Dramaten (tror jag det var) men jag hade knappt något batteri så jag hade satt ljusstyrkan på det lägsta så skärmen var helt mörk. Fotade lite på måfå. Se resultat nedan;
Jag lyckades få en bild. Sen lyckades jag tydligen vända på kameran så den fotade i frontkameran istället och fick då alltså 3 bilder på mig själv när jag försöker fota byggnaden. Jag har ingen aning om hur det gick till men tydligen hände det. Smickrande. 
 

Kommentera här: