Ledig dag

Så skönt att vara lite ledig idag! Somnade kanske halv 12 igår kväll och sen gick jag upp vid 9 idag + att jag sov hela natten och det känns super! Är trött såklart men det är ändå skönt att ha sovit hela natten och sova rätt många timmar också ändå. 
 
Vi badade ett tag igår och myste lite på hotellet innan vi åkte hem, alla till sej. När jag kom hem gjorde Robin mat och sen satt vi framför TV:n till vi skulle sova. Jacob kom förbi en stund också så vi satt och pratade och åt lite chips. Han flyttar hit om en vecka ungefär så då har vi fler att umgås med på gatan:) 
 
Just nu kollar jag på TV och slappar i soffan. Märker att jag har svårt att skriva så jag ska klippa mina naglar också innan jag gör något annat. Vid 7 tiden ska jag träna med en kompis, kul! Det är ny release på CXWORX idag så det ska bli intressant att se hur den är. Ska kolla på youtube på LesMills sizzler och även på deras SH´BAM sizzler också.
 

Kommentera här: