Kreta dag 7

Klockan ringde vid 8 som alla andra dagar så vi skulle hinna packa allting utan att stressa. Vi slängde ihop lite saker innan vi gick till frukosten. Vi satt ute och åt frukost denna gången också och det var fint! Även denna dagen hade dom lökringar till frukost så det tog jag såklart. Efter frukosten gick vi upp på rummet och packade klart, jag tog med en nektarin från buffén också att ha med till flyget. VI packade ihop allting och var klara vid 10 ungefär och vi lämnade in våra handdukar och tog varsitt glas vatten/cola som vi drack i recetionen efter vi checkat ut. Bussen som skulle plocka upp oss kom vid 10.50 så vi satt i receptionen och väntade så länge. Bussen tog kanske 1 timme eller något så det var lite segt, men jag fotade lite utsiktsbilder medan vi åkte upp på berget! När vi kom var det ju natt så då såg vi inget.
Väl på flygplatsen så fick vi vänta rätt länge i kö för att kunna checka in vårt bagage så när vi väl hade kommit igenom allt hade vi knappt 1 timme på oss innan vi skulle gå på flyget. Vi köpte med oss lite vatten och gick på toa innan vi gick på planet. Vi var i Växhö vid 16-tiden och där väntade Linda på oss. Hon körde oss hem till pappa som hade fixat god mat till oss. Sen kom Jocke med Ellie och Alex och så hängde vi allihop hos pappa! Jag var kvar där till 20-21-tiden för då kom Robin och plockade upp mej. Ville inte gå med två resvöskor hela vägen upp till lägenheten! Sen somnade jag och sov rätt gott! 
 
Fotade i alla fall min tax-free beställning! 
Jag har bara provat ansiktsmasken från The Body Shop och jädra vad den sved i ansiktet när man la på den! Jag ska testa den andra två produlterna i mon på jobbet så få se vad jag tycker om dom! Har fått lära mig att om primern är vattenbaserad så ska även min foundation vara det för att skär det sig. Det är ätt logiskt egentligen men inget jag tänkt på innan. Så beroende på om jag kan hitta vad den foundationen är baserad på så få vi se om jag kan tetsta den eller inte. 

Kommentera här: