Kreta dag 2

Denna gången bestämde vi oss för att gå en runda innan frukost. Sagt och gjort så gick vi ut en sväng. På rundan hittade vi en liten sköldpadda som var ute på vägen men som måste gått fel håll. Tydligen kläcktes det många sköldpaddsbebisar dessa veckor så vi hade hört om dom men itne sett dom. Men denna höll vi på att stiga på så vi bestämmde oss för att släppa den i vatten. 
Lite längre fram på rundan hittade vi en kisse som var så sällskapssjuk så jag vet inte vad. Den följde efter oss jättelänge.
Så mysig var den, men lite mager. När vi kom fram till hotellet igen så fotade jag framsidan eller hur man ska säga. Det är lite roligt byggt detta hotell tycker jag. Inga rum finns i samma byggnad som receptionen, bara restaurangen och takbaren finns där. Alla rummen ligger i ollika byggnader och därr finns bara hotellrum.
Denna dagen fotade jag inte så mycket. Vi åt frukost innan vi gick upp till rummet och bytte om till badkläder och tog plats i solstolarna igen. Vi låg där till lunch och vad jag åt då ser ni på bilden under här:
Detta var mycket bättre och då hade de börjat med kyckling gyros som jag åt. Provadel ite lamm och annat kött med så detta var bra lunch! Resten av dagen har jag inga kort på så minns inte riktigt vad vi gjorde. Misstänker att vi solade och badade efter lunchen. Tror det var då vi gick ner till havet för att kolla inte området mer och testa vattnet. Det var mycket skönare vatten i havet än poolen. 
 
Sen fortsatte vi vid poolen innan vi gick upp på rummet för att duscha och fixa oss innan middagen. Vi åt ca 20.00 varje kväll. Efter maten så gick vi upp på takbaren för att ta lite gott att dricka innan vi gick och la oss. 
 

Kommentera här: