It's been a while

Har inte skrivit på ett tag men har egentligen inte haft tid till det. Har jobbat, flängt runt i stan, varit på kalas och hängt hos mamma och pappa + att jag var med och passade Ellie en dag. Så det har varit fullt upp. Det känns också kan jag säga för sömnen har varit usel denna veckan. Kunde inte sova speciellt bra inför mina nattpass eller efter dom heller för den delen. Lyckades få lite problem med halsen natten till fredag så fick sitta upp och sova i princip för så fort jag la mej så irriterade det. Så fredagen var en trött dag. Dock hade jag as kul för vi var och såg Johan Glans, han är så bra!! Vi skrattade nog igenom hela föreställningen haha. Men efter det blev det hem och sova direkt för på lördagen (igår) skulle jag upp tidigt för att jobba. Sov uselt då med, mycket vaken tid och kunde vakna och hosta lite och sen somna om typ. Så igår var jag en zoombie och ville lägga mej vid 16 typ.
 
Dock var det kalas för Robins bror igår vid 16 och jag tror jag var den tråkigaste gästen ever för jag gäspade en hel del. Lekte lite med deras dotter däremot, hon älskade att äta mitt hår haha. Sen tror jag hon blev trött av att flänga runt i soffan på alla så ett tag borrade hon ner huvudet i brösten och hade dom som kudde haha. Men det var mysigt att leka och gosa med henne, har inte gjort det på jättelänge. Ovant bara att hålla någon som ändå är rätt liten (ca 10.5 månader är hon) där man inte behöver hålla bakom nacken. Brukar ju gosa med Alex så fort jag få chansen så det var lite skillnad. Men sen åkte jag hem innan 21 så somnade innan 22 och sov hela natten! Idag är jag också rätt seg men tror ändå det är bättre. När jag kommer hem blir det vila tror jag. Skulle egentligen på bodypump men på grund av halsen, ska ändå gå på CX i mon. Bättre att vila upp sej med lite te ikväll :)
Vi kör en bild i repris. Har inga bilder på jobbets dator, självklart kanske.

Kommentera här: