Hej!

Jag klev upp ca 8.30 idag och började med att göra en kopp te och sedan startade jag datorn. Av någon anledning så ville inte internet funka då så jag fick för mig att sortera bilder jag har. Det ska in i olika mappar och sen kollar jag vilka jag ska beställa med. Funderar på att slänga iväg en beställning när jag är klar idag och sen kanske jag har fått ihop tillräckligt för att beställa efter jul/nyår när både dop och födelsedag är gjord också. Både Ellie och Alice fyller år inom samma vecka eller vad man ska säga och Alex har dop då också och då kommer kameran vara uppe! 
 
Har lite kvar att fixa med dom och så ska jag sortera bilderna från Kreta också så jag kan göra lite inlägg om det. Fotade inte så mycket men samtidigt gjorde vi inte mycket mer än att ligga och sola men ett par utflykter gjorde vi! 
 
Hade tänkt försöka dokumentera renoveringen på jobbet lite också för det kan vara kul att kolla tillbaka på det hur det såg ut! 
 

Kommentera här: