Youtube

Tydligen hade jag påbörjat en video när jag jobbade natt sist och fortsatte titta på den efter jag skrev förra inlägget. Av någon anledning fortsatte jag och hittade en tjej som har oljig hy och testar olika foundaitons som passa oljig hy bäst. Hon ska precis testa Urban Decay All Nighter - den jag köpte i Stockholm med mamma. Den är min nya favorit eftersom den är anpassad för min oljiga hy och allt det där. Men hon läste precis på baksidan och minns att jag gjorde det med. Den ska vara vattenresistent (vet inte om jag stavar rätt) och jag måste bara säga att den är extremt vattenresistent. Minns inte om jag skrivit om detta innan men jag hade tagit foundation på halsen för jag var två olika färger. På något sätt gjorde jga det värre och skulle tvätta bort det på halen med vatten och torka med papper för det var det enda jag hade i bilen liksom. DET GICK INTE BORT!!! Alltså det kom inte bort en enda liten fläck på pappret!! Har aldrig varit med om det innan för i vanliga fall fastnar det ju precis över allt men inte denna. Vet inte om jag ska köpa på mej några stycken eller köpa efter hand för jag tror inte den kommer sälja slut, möjligen min nyans i så fall. 
 

Kommentera här: