Tack för den

Jobbade natten mellan tisdag-onsdag och fick för mej att beställa en sak (återkommer till det när jag fått hem den) och skulle då fylla i mitt namn och sånna grejer som man ju måste. Kolla här då.
Hur taskigt är inte det?? Sidan är inte svensk så vet inte om det är det som är problemet. Inga amerikaner eller vilket land det nu är har namn på 2 bokstäver tydligen. Kände mig lite mobbad haha. Men förhoppningsvis kommer det hem ett litet paket om ca 2 veckor och då ska jag visa vad jag har beställt :) Det gick åtminstonne att skriva in min adress här. När jag skulle beställa på BR så fick jag uppge mamma och pappas eftersom min adress fortfarande inte finns på google maps tydligen. Vi har bott där sen slutet på april förra året så efter 1.5 år kan man ju tycka att det borde hänt lite, men icke! Så det är i alla fall skönt att jag kunde beställa det hem till mej.
 
Ska i alla fall bli spännande att se om det lyckas komma hem till Sverige! På tal om det så la jag en beställning på Wish 2 oktober och en sak som skulle komma ca 25 november kom igår! Snabbt måste jag säga. Och sen väntar jag på en sak som fortfarande inte kommit, minst 2 veckor för senat är det nu. Var bara en liten sak till hårborsten men ändå, ville ha den haha. 

Kommentera här: