No work today

Skulle jobbat nu egentligen men fick sjukanmäla mig i morse. Magen har fått för sig att göra mega ont och det tvingar mig att gå på toan akut i hopp om att det ska släppa, men icke! Så fort jag reser mig så gör det ont. Har även fått problem med bihålorna. Vet inte om det är inflamation så fort dom är ömma och man snyter grönt men det ger mig huvudvärk också. När magontet kommer ås kallsvettas jag också. Jag hade verkligen sett fram emot att jobba idag för min kusin har praktik på hotellet och har liksom varit hos oss en månad typ utan att jag har jobbat med henne eller ens sett henne. Det skulle varit så roligt så jag mår dåligt över det också. Men vad ska man göra, vet inte om vi fick med oss något från Malmö för nästan alla har eller mår dåligt på något sätt. 
 
Men men. Nu har jag mat i ugnen. Skulle kokat torsk och grönsaker för jag ville va snäll mot magen men det gick inte att dela torsken och det var alldeles för mycket för mig att äta. Det blev kyckling i ugnen istället med några nya kryddor jag fått hem. Kommer ett eget inlägg om dom kryddorna snart :) Jag hoppas det kommer bli gott för jag har ingen aning om hur dom smakar. Brukar alltid göra min indiska kyckling med sweet chilisås, Tandoori krydda och sesamolja. Hungrig som bara den just nu. Har fortfarande inte kommit på något att laga till middag ikväll. Det är visserligen typ middagsdags snart men eftersom Robin inte kommer hem förrän ikväll väntar jag med det. Nu ska jag se hur det går med maten och starta en film, eller läsa en bok i soffan med mitt te! 
 

Kommentera här: