Lugna dagar

Både söndagen och måndagen gjort jag ca 2 knop kan man säga. Jag har så ont i ryggen och rumpan av allt sittande så jag längtar till jag ska träna igen! I söndags stack jag ner till mamma och pappa för Linda skulle dit med barnen. Ville verkligen ut från lägenheten och göra något se det var mysigt! I måndags satt jag i soffan hela dagen och försökte läsa ut HP7 boken men hann inte klart. Det skilljer sig mycket åt mellan bok och film kan jag säga men just nu är jag framme vid när Harry ska lämna över sig till Voldermort och dö, så det är inte mycket kvar av boken. Har verkligen älskat att läsa den för det är så mycket mer information i den som man egentligen behöver för att förstå filmen bättre, däremot är jag besviken på filmen just för det är så mycket som inte är med från boken.Men vad ska man göra åt det! Men det är därför jag älskar böcker, allt är mer beskrivet och tydligt och man är i en helt annan värld. Undra vad jag ska läsa nästa gång?? Kommer nog inte bli så mycket läsa ändå för det är jobb hela veckan! 
 
Det har inte hänt så mycket i mitt liv sen jag skrev sist så avslutar detta inlägg med att skriva att min farfar skulle fyllt 101 år igår. Grattis farfar, även om jag aldrig hann träffa dig så tänker jag mycket på dig och älskar dig. 

Kommentera här: