Önskelista 2017

Har uppdaterat min lilla önskelista igen! Mycket av det som fanns med innan köpte jag i Stockholm eftersom det var smink bara i princip. Har dock ett par saker som är smink som är kvar tror jag. 
 
Bland annat en higlighter palett från Anastasia - Nicole Guerriero samt en från The Balm - MaryLoumanizer. Har fortfarande inte skaffat mej dessa men någon gång kommer jag det!!
 
Annat som jag vill ha just nu är:
 
Madelyn Large Leather Shoulder Bag - Michael Kors
Denna väskan gillar jag för den påminner om en modell från Celine som jag verkligen vill ha, men som kostar något mer. Tror denna kostar 2 700, lägg till en nolla i slutet så få vi nog fram vad väskan från Celine kostar....
 
Sloan Editor Leather Shoulder Bag - Michael Kors
Denna modell är rätt lik men gillar inte axelbandet på samma sätt som den andra. Gillar inte riktigt att det blir så tjockt. 
 
Marc Jacobs Beatuy har gjort några ögonskuggspaletter och jag vill egentligen ha dom alla. Kostar ca 500:- för en palett och det är liiite väl mycket för min smak. men kolla in färgen på denna??!! Skulle jag köpa en (om dom inte rea ut dom, då köper jag fler direkt) så skulle jag välja denna eftersom det är färger jag använder mest i så fall. Brukar välja brunt när jag har ögonskugga. Många gånger har jag bara en väldigt ljus för att ge lite färg i detta bleka face. 
 
Estee Lauder Double Wear Foundation. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den för jag vet inget om den mer än att den är perfekt till oss med oljig hy. Kollat på en tjej på youtube och detta är hennes favorit, hon har också väldigt oljig hy. Kostar nog mer än vad mina Marc Jacobs foundations gjorde...
Varje vinter vill jag ha en ny mysig pyjamas! Och vad passar inte bättre än en blå och fin från Cubus? 
Eller kanske denna som man faktiskt kan sova i också utan att dö av värmeslag? Också från Cubus. 
Cubus är mitt favoritställe att kolla pyjamas på i Sverige. Eftersom vi inte har Primark här (snälla öppna en butik?!!) så är Cubus ett bra alternativ. Vi har inte alls samma utbud som Primark men här finns lite roliga annoslunda myskläder/pyjamasar tycker jag.
 
Denna bok har jag nämnt innan men den finns inte ute i vanlig pocket ännu så därför har jag inte beställt den ännu. Jag har stora förhoppningar på att detta är en grym bok, eftersom dom andra varit det så jag längtar lite xtra till jag kan beställa hem den :) 
 
Sist på listan hittar vi denna svarta väska från Lindex. Tror det är Prada eller Givenchy som har en liknande modell och jag tycker väldigt mycket om det "knubbiga" med den. Det syns inte på bilden men den är liksom rund i formerna och väldigt stel - precis som jag vill ha min väska! Eftersom andra märken är lite dyra tycker jag att denna för 400:- är lite mer lagom. 
 
Det är inte ofta jag köper saker till fullpris, då måste jag verkligen vilja ha det NU! Jag brukar vänta till varan funnits ett tag och sen se ifall dom säljer den lite billigare. Detta är inga saker jag behöver alls egentligen, utan jag vill bara ha dom. Då kan jag lika väl vänta till suget blir för stort och kanske spara lite på det med. 
 
Vet inte om jag skrivit det innan men jag har ju gått och blivit med ny bil så en del pengar har försvunnit så nu måste jag börja spara lite igen. 
 
 

Kommentera här: