Onsdag

Förutom muggen kan vi skriva något kul om dagen kanske. Igår jobbade jag ett kvällspass för första gången på jag vet inte hur länge så det var riktigt roligt! Idag jobbar jag ett lite udda pass så jag börjar vid 12. Tänkte försöka hinna in på ÖB innan också och köpa läsk, om dom har kvar erbjudandet då. Efter borde jag försöka springa in på City Gross men vet inte om jag kommer orka det. Vi hade fullt hotell igår och det har vi även idag så det lär vara mycket att göra. Behöver inte handla så mycket däremot så kanske att det går. 
 
Har börjat bli förkyld med tror jag. Hade jättesvårt att somna igår, delvis på grund av att jag drack te på väg hem och jag tror inte det var så bra, men sen hade jag problem med halsen. Dricker just nu en kopp te me ingefära och citron så hoppas det ska hjälpa lite. Det är inte kul att jobba om man inte mår bra men kan jag springa runt med halstabletter så kan det nog underlätta lite. 
 
Nu ska jag göra lite frukost :)
Robin och jag åt toast härom kvällen, hade inte varit fel nu! 
 

Kommentera här: