Mysmorgon

Klev upp för ca en timme sen och har precis ätit klart frukost och nu dricker jag lite te och ska renskriva lite anteckningar från utbildningen igår tänkte jag. Har lite mycket papper på bordet just nu och jag vill få bort dom. Har JLC på i bakgrunden, lagom att titta på när man äter :) 
 
Ska ner till pappa lite sen också. Länge sen jag var där nu så få passa på när man är lite ledig! Ska vara på vårt systerhotell vid 15-tiden för att lära mej liteom stället. Vi är några stycken som ska jobba där när vi stänger för julen så det är ju bra om vi vet vad vi ger oss in på haha. Så jag och en kollega ska dit idag, en annan har redan varit där. Ska bli jätteroligt! 
 
Dock gjorde jag ju peelingen igår så är fortfarande lite röd så det är inte så snyggt att stå sån där kanske. Det blir nog mest en rundvandring för att se hur det ser ut. Jag hade ju praktik där för snart 5 år sen så minns ju en del men det kan ju också ändras mycket på den tiden. Nej, jag ser fram emot det! Vet inte om jag ska förbi någon affär och kolla lite julklappar. Robin dissade i princip mina ideer men Linda tyckte dom var bra. Fundrar på att gå på mina ideer ändå så vi inte står där i sista minuten utan något :P Vi får väl behålla det själva om vi hittar något som passar ännu bättre :) 
Hittade ne bild som är över 2 år gammal. Vet inte om man har ändrats speciellt mycket eller inte. Saknar mina ELLE tidningar som ligger till höger på golvet, hade velat samla på mig fler men slängde alla när jag flyttade, tyvärr. Saknar även mitt skrivbord, det fick inte riktigt plats i lägenheten så det är på vinden hos mamma och pappa. Längtar till den dagen jag har plats för det och slipper sitta vid köksbordet... 
 
EDIT: när jag påbörjade inlägget var klockan knappt 9.30, så klev upp för 1.5 timme sen nu.
 

Kommentera här: